Trečiadienis, 17 rugpjūčio, 2022

Kaip numesti svorio?

Numesti svorio iki tikslinio svorio galima nuotoliniu būdu internetu, kuris yra paklausiausias dabartinės pandemijos metu. Lieknas tonusas kūnas – daugelio svajonė. Atrodytų, taip sunku? Pakanka tinkamai maitintis ir pridėti saikingą fizinį aktyvumą ar pasinaudoti japoniška dieta?

Tačiau žodžiais viskas atrodo lengva, o iš tikrųjų yra daug sunkiau. Remiantis statistika, apie 80% moterų yra nepatenkintos savo svoriu. Vyrų yra daug mažiau ir dažniausiai jie galvoja apie svorio metimą, kai atsiranda daugybė gretutinių ligų. Tačiau, vienaip ar kitaip, klausimas „kaip numesti svorio“ jaudina kone kiekvieną.

Kodėl jums reikia numesti svorio?

Dažnai iš storo žmogaus galite išgirsti, kad jis yra gana patenkintas savo išvaizda. Tačiau faktas yra tas, kad antsvoris yra ne tik estetika. Visų pirma, tai sveikata. Persivalgius ir kaupiant nereikalingus kilogramus kyla nemažai problemų:

  1. nutukimas;
  2. kraujagyslių aterosklerozė;
  3. širdies smūgis;
  4. krūtinės angina;
  5. artritas;
  6. diabetas;
  7. hipertenzija.

Kaip sakė vienas gydytojas: „Ar pastebėjote, kiek mažai riebių senų žmonių?“ Deja, tai tiesa.Perteklinis svoris padidina naštą širdžiai, kenčia ir kepenys – ląstelės išsigimsta į riebalus, vadinasi, nustoja veikti.

Kita vertus, staigus badavimas taip pat yra žalingas, įskaitant “stebuklingas” arbatas ir piliules. Visų pirma, visos šios tabletės ir gėrimai svorio metimui neigiamai veikia kepenų būklę, nes tokie vaistai yra labai toksiški.

Staigus svorio kritimas taip pat sutrikdo tulžies pūslės veiklą, padidina cholesterolio kiekį ir sumažina tulžies druskų kiekį. Ir tai yra tiesioginis kelias į akmenų susidarymą tulžies pūslėje. Netinkama mityba ir fizinio aktyvumo trūkumas gali ir prisideda prie svorio mažėjimo, tačiau pirmiausia mažės ne riebalų, o raumenų apimtis.

Tačiau yra ir gerų naujienų. Jūs galite numesti svorio be varginančio bado ir žalos sveikatai. Pagrindinė sąlyga yra laikytis tam tikrų taisyklių.

Kas yra tinkama mityba?

Žmonės šį terminą aiškina įvairiai. Visų pirma, svarbu žinoti, kad tinkama mityba – tai ne dieta, o kompetentingas baltymų, riebalų ir angliavandenių derinys. Ir tai nėra laikina priemonė, padedanti greitai atsikratyti tų papildomų kilogramų. Tinkama mityba yra jūsų gyvenimo būdas. Štai keletas taisyklių, kurios padės numesti svorio nepakenkiant sveikatai.

Valgykite subalansuotai

Kasdienėje dietoje turėtų būti baltymų, riebalų ir angliavandenių. Baltymai pirmiausia yra mėsa, varškė, kiaušiniai. Riebalai – vandenyno žuvis, augalinis aliejus, riešutai. Angliavandeniai – grūdinė duona, vaisiai ir daržovės. Kaip matote, kenksmingų produktų čia nėra, tačiau tuo pačiu galite pasiekti optimalų BJU balansą ir nejausti alkio.

Stebėkite savo kalorijas

Iš pradžių rekomenduojama skaičiuoti kalorijas, kad būtų gautos energijos deficitas, palyginti su išeikvota energija. Optimalus deficitas yra 15-20%.

Judėkite

Tinkama mityba yra 80% sėkmės. Tačiau 20% efektyvumo gaunama iš fizinio aktyvumo. Nebūtina leisti laiko sporto salėje, jei tau neįdomu. Pasirinkite savo mėgstamą sporto šaką: bėgiojimą, plaukimą, šokius, važiavimą dviračiu, šiaurietišką ėjimą.

Nevalgykite naktį

Paskutinis valgis turėtų būti 2,5-3 valandos prieš miegą. Bet pamiršk nustatymą, kad negali valgyti po 18. Jeigu eini miegoti 11 valandą nakties, tai visai įmanoma pavakarieniauti net 20 valandą be pasekmių. Svarbiausia, kad vakarienė nebūtų per sunki. Tai gali būti gyvuliniai baltymai (vištiena, liesa žuvis), derinami su žaliomis arba troškintomis daržovėmis.

Miegokite pakankamai

Keista, bet tai faktas: miego trūkumas tiesiogiai veikia mūsų svorį, nes lėtina medžiagų apykaitą. Įrodyta, kad žmonės, kenčiantys nuo nemigos, numeta svorio daug ilgiau nei tie, kurie miega 7 valandas.

Gerkite daugiau gryno vandens

Greitina medžiagų apykaitą, šalina toksinus ir toksinus, padeda apgauti alkį.

Kaip svorio metimas keičia mūsų gyvenimą?

Lieknas kūnas – grožio ir sveikatos rodiklis. Ir ne tik. Visų pirma graži figūra – tai pasitikėjimas savimi, sielos ir kūno harmonija, savo patrauklumo jausmas, spindesys akyse.

Atsikratę tų papildomų svarų jausitės geriau, tiesiogine ir perkeltine prasme. Pagausite susižavėjimo kupinus priešingos lyties žvilgsnius, pagerės asmeniniai santykiai, antroji pusė jus dar labiau įvertins. Darbe taip pat rasite malonių pokyčių.

Kaip rodo praktika, išoriškai patrauklūs žmonės mieliau užmezga kontaktus, greičiau sudaromi sandoriai, netgi spartėja karjeros augimas. Šis reiškinys lengvai paaiškinamas. Juk ne veltui jie sugalvojo patarlę „Jie susitinka pagal drabužius …“. Patinka tai ar ne, taip yra.

Mitai apie svorio metimą

Kodėl pradėję lieknėti tik nedaugelis pasiekia norimą rezultatą? Daugeliu atvejų taip yra dėl daugybės mitų, trukdančių pasiekti tai, ko norite. Mes išvardijame populiariausius:

  1. Norėdami numesti svorio, turite valgyti mažiau. Tai toli gražu nėra tiesa. Kalorijų deficitas būtinas, tačiau jis neturėtų būti per ryškus. Badavimas, priešingai, lėtina medžiagų apykaitą, neigiamai veikia odos, plaukų būklę, savijautą.
  2. Jūs negalite valgyti angliavandenių ir riebalų. Priklauso nuo ko. Pyragai, ledai, kepta šoninė – toks angliavandenių ir riebalų rinkinys tikrai kenkia. Tačiau orkaitėje kepta raudona žuvis, daržovių salotos ir vaisiai yra sveiki ir reikalingi riebalai bei angliavandeniai.
  3. Druska kenkia organizmui. Druska organizmui reikalinga, bet neperžengiant pagrįstų ribų. Visiškai jo atsisakyti visiškai nereikia.
  4. Nevalgyti galima po 18. Tik jei eini miegoti 20 val. Svarbiausia vakarieniauti likus 4 valandoms iki miego.
  5. Turite sportuoti 5 kartus per savaitę. Priešingai, per didelis fizinis aktyvumas padidina nuovargį, nuo to kenčia sąnariai, o apskritai gali atsirasti perdegimas ir susidomėjimo sveika gyvensena praradimas. Optimalus dažnis yra 3 kartus per savaitę.
  6. Tik griežtos dietos padės numesti svorio. Griežtos dietos, dėl kurių smarkiai krenta svoris, duoda priešingą rezultatą – sugenda ir vėl priauga svorio. Be to, jie neigiamai veikia mūsų sveikatą, nuotaiką, savijautą.
  7. Reikalingos poilsio dienos. Jei jie bus atliekami reguliariai, jie neatneš nieko, išskyrus žalą. Pirma, tai yra tiesioginis kelias į gedimą ir dar didesnį svorio padidėjimą. Antra, badavimas blogai veikia tulžies pūslės būklę. Trečia, patiriant stresą, organizmas pradės kaupti atsargas viską, ką valgote, medžiagų apykaita sulėtės.
  8. Jūs negalite valgyti saldaus, kepto ir riebaus. Toks griežtas tabu duos priešingą efektą – galvosite tik apie pyrago gabalėlį ar mėsainį. Kartą per savaitę pasiimkite laisvę: užsisakykite picą, suvalgykite gabalėlį pyrago ar greito maisto porciją. Reti malonumai nepakenks figūrai, tačiau leis karts nuo karto pamaloninti save ir nepalūžti.

Pabaigai

Tinkama mityba yra visiškai nebrangi, skanu ir lengvai pagaminama! Kepta vištiena su daržovėmis, varškės troškinys, vaisių salotos, avižiniai dribsniai su braškėmis – visi šie patiekalai skanūs, greitai paruošiami, nereikalaujantys didelių finansinių išlaidų.

Šaltinis: asliekna.lt

Paskutinės naujienos

Panašios naujienos